Vi får se.

Vad får vi se? Jo, intervallen mellan detta och nästa inlägg. Med tanke på nuvarande intervall så borde jag kunna skriva precis vad jag vill här då min läsarskara bör vara, hm, ja 0. Så jag undrar vem/vilka jag syftar på då jag skrev "VI får se". Men återigen, jag behöver inte förklara mig för någon annan än mig själv så jag sänker blicken från rubriken och går vidare. Plötsligt slår mig tanken att jag till och med kanske ska särskriva ett ord. Det är en första gång för allt. Vi får se. Vi, igen.
Okej, det här tog uppskattningsvis +- 1 min att skriva. Nu rättar jag stavfelen och publicerar. Bokstavligt talat inte en dag för sent. Blir ingen särskrivning. Vi hörs snart. På allvar Klara, vi igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0