FB <3

Jag snubblade över följande facebookstatus i afton:

"har gjort samhället en tjänst!! går fort nu... snart är man fri =)"

NN är dömd till samhällstjänst och kommenterar detta som ovan inför sina 554 vänner/bekanta/familj/. Ja, sitt kontaktnät.

Hittade en till "vän" som ville dela sina tankar:

"Jag hoppas din pung ruttnar och blir inflammerad, att du får njursten på minst 9mm och att de har jävligt vassa kanter! Du är värdelös!"

NN kommenterar förmodligen en elak pôjk. Av 233 vänner så är det kanske 3 max 5 som riktigt förstår. Jag är inte en av de och jag är glad...

Ett till från samma:

"Då har man klämt löjrom då :) tog mig igenom nästan 50kg fisk iaf haha :) nu luktar man därefter också mmm fisk ♥"

Jag vill inte veta att hon luktar fisk. Jag vill inte förstå vad hon anspelar på.

Samma NN en gång till:

"Du gamla du fria. . . ja jag vill leva jag vill dö i norden HEJJA SVERIGE! Nu kör vi :D"

Vem tror ni gillat denna status? NN nr. 1, samhällstjänstaren.

En annan statusspottare av rang:

"På torsdag har jag matteprov och denna gången ska jag banne mig klara det. Vill ju bli klar med detta snart.. så man kan söka sin utbildning man vill gå!"

Heja heja.

Samma igen:

"Det ringer nån och försöker sälja fonder till mig. Jag säger Nej, och hon tycker hellre då att jag ska ta hjälp av socialen sen då jag jag behöver min pension. Jävka kärring asså:( :("

Ja, jävka kärring.

En till:

"Utvilad, jag och äldkling har sovit 11 timmar inatt!! Nu blir det promenad i skogen med älskling! 2 år nån månad och dagar med älskling♥ Bästa"

Kategori: jag läser matte.

"Ohh my, bakis idag, inte kul. Och så ska vi på dop. Gud vilken jädra rolig 30 års fest brorsan hade igår:) Sjöng och så gitarr spelande, och massa annat skoj!!"

Särskrivning, snarare regel än undantag. Och överhuvudtaget......

"nu ska vi trängas längt fram vid Erik Saade:) P****** K****, o H****** S******** och E**** E****"

Nu får jag ge mig. Elakt men roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0