Komma ikapp lite.

Vad har jag missat att skriva om, låt mig se. Jo, jag har bytt stil, kör lite mer rockigt. Se looken från i fredags nedan. Nä, jag ljuger. Utspökningen är jobbrelaterad. Tv4 hade sin årsfest på tennishallen och temat var rock. Vi i perosnalen blev sminkade och fick håret fixat. Förutom att jag blev rädd för min egen spegelbild, hade svårt att veta vilka som var mina kollegor och blev tagen för festdeltagare några gånger så var det en jättekul fest att jobba på. 15 h var jag på tennishallen innan jag fick ramla i säng vid 4-tiden.
Jag fick sova några timmar innan det var dags för handbollsmatch 14.30. Det var inte vilken match som helst utan vi skule försvara vår serieledning mot serietvåan Skånela. Såklart vann vi och Skånela fick gråta sig igenom helgen. Hehe. Efter matchen så kastade jag mig hem för att bege mig mot Norrköping och bröllop. Stress stress stress. Jag behövde tågresan på en dryg timme för jag hade nästan glömt hur det kändes att sitta ner, jag fann det gott. Jag missade vigseln p.g.a. matchen men hann till middagen. Väl på plats blev det till slut en mycket trevlig afton.
Brudvals. Jag är verkligen en toppenfotograf med toppenutrustning för uppdraget...
Från bröllopet. Felicia, Elin och jag i min vanliga orockiga stil. Fotograf Alessandra. Hon har en sån där stor kamera, därav kvalitetsskillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0