Dagen efter tenta.

Processrättstentan skrevs igår. Snacka om urladdning, jag ver helt slut efter. Veckor av trötthet sköljde över mig, detta avhjälptes med 3 timmars halvslummer med gott samvete i TV-soffan. Utvilad men fortfarande matt sprang jag över till Sofie och Christoffer för lite förkör innan det var dags för tentamiddag på Berns. Gott, gott, gott.
Efter middagen sprang jag över till Vardagsrummet där klubben Bearcat hade premiär. Härlig stämning, härliga människor och fina Pauline på scen. Sen gick jag hem och sov som en klubbad säl. Och det var ingen klocka som ringde imorse. Nu ska jag promenad med Rut och Märta sen ska RP linköping få spö i Gångsätrahallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0