tisdag

PM-mardrömmen fortsätter. Jag ska tillägga att det lossnade lite idag. Tack Elin som ringde konkursexpert Håkan och tack Göran som kunde förklara vad ordet "desert" betyder. Att "målet således är desert" betyder att det inte är rättsligt relevant längre. Det var det orelevanta fallet jag körde fast på fullständigt. Ouch.
Liten idolbild på Torgny Håstad som enligt föreläsare Göran "nog hade väldigt roligt när han använde den formuleringen" angående uttrycket desert. Vilken lustigkurre.
Jag skrev idolbild av den anledningen att han i princip ensam format all rätt i den kursen vi läser.
På samma sätt som han höll på att stjälpa mitt PM-skrivande kommer han även vara den som hjälper i slutändan

Det har varit världens oväder idag. Det innebär nederbörd, vilket innebär att man blir blöt. Någon som blev blöt efter kvällspromenaden var Märta. När Märta är blöt blir hon lite extra vild av någon anledning. Sin vildhet gav hon utlopp för i min säng. Alldeles genomblöt.
På min kudde, under överkastet. BUSTED!

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är för dålig uppdatering Klara! :)

2010-12-02 @ 19:45:12
URL: http://simonchorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0